رازهای درباره زنان
نوشته شده توسط : زپو

 رازهای درباره زنان


این کتاب را برای شما و مرد زندگیتان نوشتم . چنین باور دارم که این کتاب همانی است که زنها همواره انتظار انتشار آن را می کشیدند. کتابی که میتوانند به مرد زندگیشان هدیه دهند تا آنها همه چیز را درباره زنها بیاموزند. به مرد زندگیتان بگویید: “این را بخوان تا همه چیز را درباره من بدانی” . آه که چقدر خودم نیز آرزوی چنین کتابی را داشتم . هر بار که دربیان نیازهای خود به همسرم شکست می خوردم ، هربار که آرزو می کردم کاش طور دیگری رفتار میکرد تا همه چیز بین ما درست میشد و هر بار که پرتوقع جلوه می کردم همچون تمامی زنها که همواره در طول تاریخ ازسر نومیدی آه میکشیدند ،من نیز آه میکشیدم و آرزو میکردم که ای کاش راهی وجود میداشت تا میتوانستم به درون او نفوذ کنم بلکه اومرا درک کند. چنانچه یک زن هستید ، بارها مثل من زیر لب میگویید : کاشکی میتوانست بفهمد کی هستم و چه میخواهم؟ این اساسی ترین نیاز ما زنهاست که مارا بشناسند ، محترم بشمارند و همانطور که هستیم دوستمان بدارند و مارا بپذیرند . البته،طعم شیرین درک شدن وپذیرفته شدن را مطمئنا گهگاهی درزندگی خود تجربه کرده ایم . مضحک است که این نوع از ارتباط بیشتر میان ما و همجنسان ما- دیگر زنان ،خواهرانمان،دوستان وهمکارانمان- صورت می پذیرد.این کتاب پیشکش میشود به کسانی که مایلند زنان را بهتر وبیشتر بشناسند.

خرید و دانلود  رازهای درباره زنان






:: برچسب‌ها: رازهای , درباره ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: